+
Bezárás Menü
0°C
2023. január 27.
Angelika, Angyalka
Facebook Youtube Instagram
Bonyhád - Befektetőbarát település

2021. évi adóváltozások
Videók

ÖSSZETARTOZUNK - TRIANON 100 FILM


A városi piac látványterve

A várost bemutató kisfilm
A várost bemutató kisfilm


Imázsfilm Tolna megyéről
Január másodikán újranyit a Fáy Lakótelepen lévő posta

Január másodikán újranyit a Fáy Lakótelepen lévő posta

Filóné Ferencz Ibolya polgármester kezdeményezésére – a képviselő-testület támogató döntésével – január 2-án újból kinyitja kapuit a Fáy Lakótelepen lévő posta. „Azt tartottuk szem előtt a tárgyalások során és a döntés meghozatalakor, hogy a lakosság számára újból rendelkezésre álljon a szolgáltatás” – hangsúlyozta a polgármester.

Videó

Mint ismeretes, november 12-től a három bonyhádi postából kettőnél szünetel a szolgáltatás. A majosi városrész mellett a Fáy Lakótelepen lévőt érintette a Magyar Posta Zrt. által meghozott döntés. „A lehető leghamarabb megvizsgáltuk annak lehetőségét, hogy miként tud az önkormányzat segíteni a szolgáltatás továbbvitelében. Haladéktalanul felvettem a kapcsolatot a posta vezérigazgatójával és Fónagy János államtitkárral. Azt a tájékoztatást kaptam tőlük, hogy az üzemeltető Bonyhád esetében egy posta újbóli megnyitását engedélyezi. Az önkormányzatnak pedig a felmerülő üzemeltetési költségek ötven százalékát kell vállalnia” – idézte fel Filóné Ferencz Ibolya. Majd hozzátette, ez nemcsak a rezsiköltségeket jelenti, hanem valamennyi, a működés során felmerülő kiadást. Ez a bonyhádi 3-as számú, tehát a Fáy Lakótelepen lévő posta esetében éves szinten 23,7 millió forint. A polgármestertől azt is megtudtuk, hogy hiába vállalná az önkormányzat mindkét posta esetében az újranyitás teljes költségét, csak egyet engedélyezett az üzemeltető. Ezért döntöttek a nagyobb forgalmat bonyolító, Fáy Lakótelepen lévő posta mellett. A város polgármestere arról is beszámolt, hogy ezt a kötelezettséget nem csak a téli időszakra kellett vállalnia az önkormányzatnak, hanem 18 hónapra, azaz 2024. június 30-ig. Tehát a már korábban számszerűsített 23,7 millió forint mellett újabb 11,7 millió forintot kell majd az önkormányzatnak biztosítani a posta működtetéséhez. Ezáltal mindösszesen 35 millió forintot meghaladó támogatásról határoztak a város vezetői a napokban tartott rendkívüli ülésükön.

Vissza